Het gaat eindelijk gebeuren - Reisverslag uit Buchten, Nederland van odilon - WaarBenJij.nu Het gaat eindelijk gebeuren - Reisverslag uit Buchten, Nederland van odilon - WaarBenJij.nu

Het gaat eindelijk gebeuren

Blijf op de hoogte en volg

27 Augustus 2016 | Nederland, Buchten

Na een aantal maanden stressen lijkt het er op dat het eindelijk gaat gebeuren. Tot gisteren toe gaf ik elke keer als antwoord 'ik ga misschien naar New York' wanneer mensen me vroegen waar ik stage zou gaan lopen. Maar vanaf gister kom ik er eigenlijk niet meer onderuit.
Ik heb 3 heftige dagjes achter de rug. Eergisteren ben ik naar Amsterdam gegaan met Rafke en Kevin om mijn visumaanvraag af te ronden. Na alle horrorverhalen van bekenden en fora was ik best een beetje zenuwachtig, maar het viel reuze mee. Ik werd niet behandeld als gevangene zoals de meeste mensen zeiden en ook de ondervraging was niet pittig. Ik kwam er nogal makkelijk vanaf met de vraag of ik ook flink geen feesten daar ( die ik natuurlijk braaf het beantwoord met : nee ik ben nog geen 21). Aan het einde van het gesprek vroeg ik of ik mijn visum al meteen de dag erna kon ophalen, aangezien ik de maandag erop moest beginnen. De man achter het loket kon me niks beloven dus ik heb het er maar gewoon op gewaagd.
De dag erna weer op naar Amsterdam, en maar goed ook. Na lang wachten heb ik namelijk mijn visum ein-de-lijk gekregen!
Daarna was het in de trein even flink stressen, lekker last-minute een vliegticket moeten boeken...
Verder gister en vandaag van iedereen afscheid genomen. Best moeilijk even, maar van de andere kant besef ik me ook dat 5 maandjes zo voorbij zijn.
Ik vertrek morgen om 9.15 vanaf Schiphol en kom om 11.30 p.m. aan ( half 5 Nederlandse tijd) in New York. Het gaat dus eindelijk beginnen!

Ik ga proberen om hier wekelijks iets te schrijven , maar ik kan uiteraard niks beloven aangezien ik het druk ga krijgen. Mochten jullie te lang niks van me horen dan trek maar even aan de bel!

  • 27 Augustus 2016 - 23:40

    Yvonne Schoutrop:

    Hey Ootje,
    Daar ga je dan...boh spannend zeg. Ik wens je onwijs veel plezier en straks gezond weer terug met een behoorlijke volle rugzak met prachtige verhalen en levenswijsheid. Toi toi toi!

  • 28 Augustus 2016 - 00:48

    Marijke Hamers:

    Ik ben trots op je! Dikke knuffel van oma Marijke!!!

  • 28 Augustus 2016 - 09:51

    Lianne:

    Geniet, Odilon!!!
    Een mooie kans om veel levenservaring op te doen, die niemand je meer afneemt!
    xxx

  • 28 Augustus 2016 - 14:33

    Ronald:

    Veel succes en hamburger lite!

  • 28 Augustus 2016 - 22:24

    Myrthe Bodelier:

    Heel veel plezier!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 24 Aug. 2016
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 3730

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2016 - 08 Februari 2017

Stage in the Big Apple

Landen bezocht: